Financiarul.ro dezvaluia saptamana trecuta o noua campanie publicitara ,,teapa” si anume campania Carrefour, promovata printr-un clip publicitar in care apar Stefan Banica Jr. si Andreea Marin Banica. Intre noi fie vorba, un clip publicitar in care cei doi joaca lamentabil.
,,Mecanismul promotiei consta intr-un Cupon Surpriza primit de catre consumator la fiecare 50 RON folositi la cumparaturi in hypermarketurile Carrefour. Acasa, in timpul vizionarii calupurilor publicitare, Cuponul Supriza va fi postat pe ecranul televizorului, mai precis, in dreptul semnalului rosu din spotul Carrefour. Astfel, posesorul cuponului va putea vedea cu usurinta, daca a castigat unul dintre cele 700.000 de premii puse la bataie in campanie. Un cupon din 8 este castigator”, argumenta Publicis, agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie.
Surprize neplacute, cu Andreea Marin si Stefan Banica Jr, la Carrefour
Financiarul.ro dezvaluia saptamana trecuta o noua campanie publicitara
1,7K