1,6K
Dupa anularea – cel mai probabil din motive politice – a Raliului Argesului – Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011 a reunit cele mai bune echipaje din tara la Sibiu, pentru urmatoarele etape ale competitiei. La start, s-au aliniat aici 53 de echipaje din Romania, dar si din Franta, Italia, Ungaria si Bulgaria, in program fiind prevazute a se desfasura 11 probe speciale.
Clasati in primele pozitii in majoritatea probelor, pilotul pitestean Vali Porcisteanu si copilotul sau, Dan Dobre nu au mai ajuns la finish in ultima runda din cauza a doi motociclisti teribilisti care au intrat pe traseul inchis circulatiei publice, pe contrasens, unul dintre ei fiind acrosat de masina condusa de pilotul argesean. „Pe un palier de viteza, aproximativ 150-160 km/h, din fata, veneau doi motociclisti privind unul catre celalalt… unul a apucat sa vada si s-a dat la o parte… pe al doilea l-am lovit frontal (crezand clar, ca e mort). Nu pot sa-mi imaginez cum de a scapat, doar cu cateva zgarieturi si arsuri… motocicleta a explodat si a aruncat cu benzina in flacari pe noi…”, a scris Vali Porcisteanu pe Facebook.
In urma acestui incident, soldat doar cu pagube materiale, Porcisteanu a abandonat iar organizatorii au decis anularea acestei ultime probe, o proba in care si Bogdan Marisca, unul dintre favoriti, s-a rasturnat din cauza unei defectiuni. In fine seria evenimentelor a continuat, ocupantul primului loc in Raliul Sibiului, ungurul George Szabo, fiind exclus din concurs pe motiv de service ilegal, mecanicii sai schimbandu-i o curea la motor in afara parcului, lucru interzis de regulament. Dar, in ciuda faptului ca a fost unul dintre ghinionistii raliului, Vali Porcisteanu se mentine lider in clasamentul general, cu 52 puncte, el fiind urmat de Dan Girtofan, 51 p, Bogdan Marisca, 43,5 p, Gergo Szabo, 39,5 p, Marco Tempestini, 39 p, etc.