Înainte să treacă definitiv la producția autoturismelor de teren în anul 1957, IMS Câmpulung Muscel, viitoarea ARO, a produs și lucruri de o factură neașteptată pentru cei care cunosc doar istoria auto a uzinei. Astfel, în 1944 se produceau pale de elice pentru avioane pentru ca, ulterior, să se fabrice lacăte, vermorele și pompe de stropit pentru agricultură și viticultură.
În anul 1953 s-a trecut chiar la producerea de motociclete, singurul model fabricat, IMS 53, numărând doar … 12 de exemplare. Chiar și așa, comuniștii nu au ezitat să se laude în presa de partid a vremii cu motocicletele fabricate la IMS Câmpulung Muscel. Astfel, în Scânteia din 30 aprilie 1953, materialul central de pe prima pagină avea titlul „Primele motociclete românești”. Tot pe prima pagină, sub fotografia „liniei de montaj” a motocicletelor, era tipărit următorul text: „Industria patriei noastre a realizat zilele acestea o nouă victorie. Colectivul de muncitori, tehnicieni și ingineri de la uzinele IMS Câmpulung, regiunea Pitești, în întrecerea socialistă în cinstea zilei de 1 Mai a dat primul lot de motociclete fabricate în RPR. La conceperea și proectarea motocicletelor românești a fost folosită documentația tipurilor de motociclete sovietice și cehoslovace.”
Ce au uitat să spună comuniștii de la Scânteia a fost aceea că primul lot de motociclete fabricate la IMS a fost și ultimul.