Un studiu realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa arată că cei mai mulți oameni consideră invitația la o cafea ca fiind cel mai simplu gest de a spune „Mulțumesc” cuiva. Cu ajutorul campaniei „Say Thank You” aceste gesturi pot fi mai ușor de înfăptuit, iar o cafea comandată aduce pe loc un voucher pentru o viitoare cafea gratis ce poate fi oferit cadou unei persoane dragi.
Pentru a marca cea de-a 160-a aniversare, Julius Meinl își îndreaptă atenția asupra simplelor acte de recunoștință și încurajează toți iubitorii de cafea să se reconecteze cu oamenii dragi, să le dăruiască o cafea și să le spună „Mulțumesc”. Mecansimul campaniei este unul simplu: cumperi o cafea Julius Meinl dintr-o locație parteneră și primești pe loc un voucher pentru o viitoare cafea gratuită. „Say Thank You” se desfășoară în perioada 20 aprilie – 31 mai în toate cafenelele participante la campanie din țară.
„«Say Thank You» este o campanie cu ajutorul căreia ne dorim să readucem în prim plan importanța gesturilor simple de recunoștință față de cei dragi. O cafea Julius Meinl oferită în semn de apreciere poate inspira și alte acte de bunătate de care avem nevoie mereu, dar mai ales acum, în această perioadă tensionată. Mai mult decât atât, ne-am dorit să venim și în sprijinul cafenelelor partenere, care au depășit contextul pandemic. Oferim mai mult decât o cafea gratuită, oferim oportunitatea de a te reconecta cu cei dragi și de a-i face să zâmbească doar cu un simplu «Mulțumesc».”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
Campania „Say Thank You” sprijină cafenelele din întreaga lume și vrea să inspire peste 100.000 de „Mulțumesc” în această primăvară. Pentru fiecare cafea comandată, de vineri până duminică, în cafenelele participante din România, vei primi un voucher pentru a oferi cuiva drag o ceașcă de cafea Julius Meinl din partea ta. Voucher-ul poate fi folosit de luni până joi în locația care l-a eliberat.
Mai multe detalii despre campania „Say Thank You” și harta locațiilor participante se găsesc aici.
Despre Julius Meinl
Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.485
Julius Meinl în cifre
- Peste 1000 de angajați la nivel mondial;
- Înființată în 1862
- Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
- Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);