Site-urile de stiri ar putea primi mai multi cititori de pe Facebook decat de pe Google in urmatoarea decada.
Potrivit unui studiu al Pew Research Center’s Project for Excellence in Journalism realizat pe 21 de site-uri de stiri, Facebook aduce, in medie, 3% din trafic. Pentru cinci dintre site-urile analizate, Facebook aduce intre 6 si 8% din vizitatori. Traficul provine din recomandarea stirilor prin butonul ,,share" sau prin accesul direct la stiri, atunci cand cititorii au accesat butonul ,,like" al unei publicatii.
Potrivit studiului, Google ramane lider al ,,aducatorilor" de cititori, cu un procent de 30%. Rata Facebook ar putea creste, considera cercetatorii pentru ca, ,,daca a cauta stiri a fost cel mai important lucru al ultimilor zece ani, a le imparti ar putea deveni cheia urmatoarei decade", iar Facebook, care are deja mai mult de 500 de milioane de utilizatori, este o retea in plina expansiune.
De pe Twitter provine mai putin de 1% din traficul site-rilor, cu unele exceptii, cum ar fi Los Angeles Times, care face 3,5% din trafic de pe Twitter si doar 2% de pe Facebook.