Lanţul de cafenele „5 to go”, lansat pe piaţă la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, are deja cereri de franciză din Piteşti. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizaţii trebuie să achite lunar redevenţe de 5,5% din vânzări.
„Majoritatea cererilor pentru franciză au venit din Bucureşti, dar avem cereri şi din ţară, din oraşe precum Braşov, Piteşti, Ploieşti, Sibiu şi Cluj. O afacere «5 to go» la cheie presupune o investiţie de aproximativ 15.000 de euro. După lansarea programului de franciză estimăm că reţeaua «5 to go» va ajunge la circa 15 – 20 locaţii în Bucureşti şi în ţară până în 2017.” spun reprezentanţii lanţului de cafenele unde orice produs costă 5 lei.
Preţul produselor comercializate de „5 to go” este de 5 lei, indiferent de dimensiune sau de tipul acestora.
În cele 7 luni de la deschiderea primei cafenele, fiecare din unităţile lanţului dezvoltat de Radu Savopol a ajuns la peste 160 de clienţi în fiecare zi, care lasă, în medie, 8 lei la casele de marcat.