1,7K
Yahoo a fost pentru prima data gazda unui eveniment de tip Openhack desfasurat la Bucuresti. La concurs s-au inscris 300 de hackeri grupati in 64 de echipe.
Fiecare echipa a venit cu un proiect la alegere pe care au avut 24 de ore la dispozitie sa-l puna in practica. Bogdan Iordache, unul dintre organizatorii din spatele evenimentului declara: ,,Marile companii, precum Yahoo, au tot interesul sa aiba o platforma cat mai mare de utilizatori care isi creeaza propriile aplicatii. Un exemplu este ce s-a intamplat cu site-urile de social media. Cele mai multe dintre aplicatii au fost create de terti, nu de ele insele. E un mod de a te apropia cat mai mult de cerintele utilizatorilor".
Un hacker din Germania are un proiect special pentru utilizatorii Last.fm. In functie de ce preferinte muzicale ai, iti pot aparea pe site recomandari ale concertelor trupelor tale preferate aflate in zona. Alte idei pot fi chiar banoase si aplicate de firmele de publicitate. Se monteaza cativa senzori pe panourile digitale de publicitate stradala care stabilesc numarul de automobile aflate in trafic in acea zona. In functie de numarul de automobilisti care vad panoul respectiv, este selectata o anumita reclama – furnizorii de publicitate fiind siguri ca mesajul lor ajunge la cat mai multa lume.