Într-un timp relativ scurt, România a ajuns să fie cel mai mare grup autohton de pe Facebook, cu peste 540.000 de utilizatori.
Acesta a fost creat și administrat de un tânăr, Liviu Trandafir. Partea frumoasă este că grupul s-a născut, practic, dintr-o plească, fără ca proprietarul să-şi propună să ajungă la o astfel de performanţă.
Angajat fiind în mediul privat (specializat in IT&C/management/administrare), grupul format a făcut parte dintr-un test care, ulterior, a luat amploare. Şi uite aşa promovarea imaginii României în străinătate și conexarea românilor din diaspora cu cei din țară a devenit un fel de al doilea job, făcut din pasiune.
„În urmă cu patru ani mi-am făcut cont pe Facebook și, curios din fire, am testat toate opțiunile care există pe Facebook să văd ce sunt și am creeat grupul. Pe atunci majoritatea utilizatorilor se axau să creeze pagini, așa că eu am zis că vreau să mă axez pe un grup și l-am creeat cu numele România. În primii doi ani, grupul nu prea a fost luat în seamă, dar după ce a trecut de 100.000 de membri a început să fie mai relevant. Un grup mi s-a părut că e mult mai dinamic decât o pagină, pentru că lumea poate interacționa mai bine, exista diversitate în postări și o mai liberă putere de exprimare a românilor. Pe o pagină, de exemplu, un utilizator obișnuit nu poate posta, ci doar comenta. Pe un grup, însă, orice membru poate posta iar mesajul să fie văzut de toata lumea. Asta duce implicit și la viralitate. Acest lucru a și făcut ca grupul să crească atât de repede." a afirmat administratorul grupului România pentru Banatfr.ro.