Nu mai trebuie sa fie inregistrati la OSIM, intrucat, cel putin in Arges, sunt branduri in toata regula. Incepand de saptamana aceasta va vom prezenta o serie de personaje care nu mai au nevoie de niciun fel de prezentare, caci au intrat deja in memoria colectiva si vor mai ramane pentru ceva timp de acum incolo. Cum anume, asta ramane de vazut…
Nicolescu,
zis si „Vecinul”, „Generalu’” sau, pentru prieteni si Mircea Geoana, „Costica”, este o marca impusa definitiv nu doar in politica argeseana, ci in tot ceea ce tine de Judetul Arges. Costica este in tot si-n toate, in tot ceea ce misca si nu misca, pe mare, sub mare, pe uscat si pe sub pamanturi, in aer… In toate formele de agregare… Costica este pana si in ceea ce nu este, intrucat nimic din ceea ce este nu se concepe sa nu fie pe baza de Costica. Costica este cel care este, ca daca nu ar fi, ce s-ar mai povesti?
Pendiuc,
ca si Nicolescu, este cel care… este. Care este in tot ceea ce tine de Pitesti. Este cel care este in mai multe locuri, in acelasi timp. Este cel care, fiind peste tot in acelasi timp, nu este, defapt, nicaieri. Este cel care este in aparenta, dar nu in realitate. Este cel care nici nu stii ce mai este. Si nici daca este… de bine sau de rau. Cert e ca Pendiuc este in constiinta tuturor si, indiferent ca a facut bine sau a facut rau, este in optiunile electorale ale majoritatii pitestenilor. Pentru ca… este si asta pare a fi de ajuns. Ce bine ca e, ce mirare ca mai suntem!
Don Felipe,
mare latifundiar, mare om, mare caracter, a devenit marca inregistrata si… accesorizata cu una bucata mustata, doua bucati ghiuluri (unul cu piatra verde si altul cu piatra neagra) si una bucata burta, specifica activitatilor practicate: odihna prelungita in Parlament si ospetele prelungi dupa partidele de vanatoare. Aflat la varsta la care se spune ca ar trebui sa aduca o data cu ea si intelepciunea, Don Felipe se ocupa, printre altele, si de promovarea tinerelor talente in partid, mai ales al celor de gen feminin. Expresii care l-au facut celebru: „mascarici”, „papitoi”, „incompetenti”.
Gogu
nu este doar o marca politica inregistrata, ci un brand in sine. Sonoritatea numelui este dublata de originalitatea… continutului. Unul este Gogu si greu de egalat. Mosnean de provenienta, agil manuitor al maciucii infipte pe la spate, ideal pe post de coada de topor sau maner de drujba, Gogu s-a impus pe scena politica argeseana prin aterizari succesive de-a-mpicioarelea. El este genul de personaj de care orice partid are nevoie pentru treburile mai putin… oficiale, ca atare, cine n-are un Gogu, sa-si cumpere!
Boureanu
este singurul politician argesean si poate chiar national al carui brand s-a construit pe traseul Bucuresti – New York. Ingredientele succesului sau: 70% contributie din partea tatalui, oficial fost geolog pe timpul lui Ceausescu, 20% tupeu, restul freza gelata.