RIAN & PARTNERS Mioveni își lărgește echipa. Află dacă te califici pentru unul dintre următoarele posturi!
PDL – PLATFORM DEVELOPMENT LEADER
Responsabilitati principale:
Responsabil pentru toate aspectele de design si inginerie ale Programului;
Conduce Procesul de Dezvoltare (studiu, dezvoltare in detaliu, validare, livrare) pentru produs si utilaje, in conformitate cu obiectivele Programului (Calitate, Costuri, Livrare, Performanta Produs) inclusiv: specificatiile clientului, specificatii interne, cerinte legale, standardele companiei si cele mai bune practici;
Stabileste obiectivele care tin de inginerie ale programului, impreuna cu Managerul de Program, liderul grupului de inginerie si R&D central;
Se asigura ca Fazele Functionale Inginerie sunt efectuale cu succes si la timp;
Gestioneaza Designul Programului si echipa de Inginerie si indeplineste atributiile acesteia: Inginerii Design Produs; Inginerii CAE; Inginerii Proces / Utilaj; inclusiv functiile suport;
Participa, impreuna cu managerul de program la definirea master planului programului;
Asigura realizarea FMEA Produs;
Conduce aprobarea prealabila a utilajelor si procesul de granulare;
Livreaza produsul si definitia utilajului;
Raporteaza lunar progresul activitatii sale (3PR nivelul 2);
Raporteaza analiza de risc tehnic impreuna cu planurile de actiune adecvate;
Asigura interfata tehnica cu echipa de inginerie a clientului;
Sprijina Procesul de Aprobare Productie Piese si apoi consolidarea Productiei;
Aplica Sistemul Management al Programului si Managementul Schimbarii Ingineriei.
Candidatul ideal:
Studii superioare tehnice;
Experienta 3 ani in Desen & Dezvoltare interior in industria auto si inginerie plastic;
Cunostinte de operare PC;
Spirit de echipa si bune abilitati de comunicare;
Abilitati interpersonale si de comunicare si capacitatea de a lucra intr-o comunitate diversa;
Capacitatea de a oferi servicii corecte si eficiente in conditii de stres, respectand termenele limita;
Abilitatea de a analiza si de a rezolva probleme in timp;
Leadership;
Cunostinte limba Engleza.
BUSINESS ANALYST IT
Responsabilitati principale:
Consiliaza clientii interni pentru a analiza evolutia proceselor din cadrul respectivelor domenii de activitate;
Garanteaza buna functionare a sistemelor informationale, adaptandu-le permanent la procesele domeniului de activitate;
Analizeaza si conduce derularea evolutiilor “proces-produs” necesare, luand in considerare optimizarea utilizarii sistemelor informatice si a costurilor asociate;
Contribuie la buna definire a proceselor meserie si a tintei organizationale;
Raspunde de capitalizarea ansamblului de cunostinte privind sistemele informatice din Directia Resurse Umane si procesele domeniului respectiv;
Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste utilizarea sistemelor informatice.
Candidatul ideal:
Studii superioare (preferabil domeniul IT);
Capacitate de intelegere si formalizare a proceselor functionale ale clientului;
Organizare, rigurozitate si capacitate de sinteza;
Capacitate de a lucra in transvers;
Buna cunoastere a proceselor din domeniul Resurselor Umane reprezinta un avantaj;
Cunostinte limba Franceza si / sau Engleza;
Experienta in proiecte SAP si / sau limbaje de programare.
DEZVOLTATOR JUNIOR –JAVA
Responsabilitati principale:
Redacteaza documentatia tehnica aferenta pentru a facilita evolutia si mentenanta ulterioara a sistemelor;
Participa la conceperea sistemelor aplicative pentru a raspunde nevoilor exprimate de catre clienti;
Colaboreaza pentru realizarea analizei functionale in vederea obtinerii specificatiilor functionale;
Realizeaza analiza de date avand ca scop asigurarea coerentei, disponibilitatii, preciziei si securitatii datelor;
Se implica in conceperea, realizarea si mentenanta bazelor de date utilizate de catre aplicatiile informatice, pentru a raspunde nevoilor proiectului.
Candidatul ideal:
Cunoştinţe aprofundate in ceea ce priveşte conceptele si practicile informatice, in special cele referitoare la ciclul de dezvoltare
Bune competente de programare aplicatii Web utilizand limbaje de programare precum Java, C#, , PHP, Javascript, HTML, SQL si dezvoltari rapide – VBA
Minimum 1 an experienta intr-unul dintre limbajele mentionate, reprezinta un avantaj;
Bune competente baze de date Oracle, MySQL, SQL Server;
Cunostinte limba Engleza sau Franceza.
SPECIALIST HSE
Responsabilitati principale:
Organizeaza activitatile de prevenire si protectie;
Promoveaza o politica a sanatatii si securitatii in munca;
Responsabil instruirea personalului in ceea ce priveste probleme de securitate si sanatate in munca;
Responsabil asigurarea echipamentelor individuale de protectie, prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului;
Investigheaza cauzele producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale;
Propune atribuţii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin lucrătorilor, care sa se consemneze în fişa postului, cu aprobarea angajatorului.
Candidatul ideal:
Studii superioare (preferabil tehnice);
Cerinte minime de pregatire in domeniul SSM (cel putin nivel mediu conform legislatiei SSM);
1-3 ani experienta in SSM, SU, mediu;
Cunostinte relevante in domeniul legislatiei SSM/ SU/ Mediu;
Bune cunostinte Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, SAP;
Bune cunostinte de limba Engleza.
SALES MANAGER
Main responsibilities:
Manages Sales CTMs & DFS pilot and Sales Administration coordinator in the plant;
Leads the BU RN sales team in Pitesti in accordance with the LPS+ rules (5 min meeting);
In charge of choosing the sales team members during the hiring process;
Develops local sales team competences and autonomy;
Represents the Sales function of the BU RN in front of the local customer and takes care of his needs within the BU organization;
In charge of Sales CAP activity for the plant;
Negotiates the economic quotation, offers and claims with customer;
Ensures the price offers conformity (figures coherency, profitability administration, price evolution according to costing evolution) and the commercial conditions;
Ensures the evolution of investments in his/her perimeter;
Ensures the evolution and recovery of obsoletes and additional ;
Provides reporting and permanent commercial competitiveness;
In charge of choosing the sales team members during the hiring process;
In charge of Sales CAP activity for the plant.
Ideal candidate:
Bachelor degree- Business Management;
Customer oriented;
International experience ;
Manages Project Profitability ;
English and French- advanced level;
Product & Process knowledge;
Results orientated;
Adaptability;
Interpersonal skills;
Communication;
Rigorousness;
IT tools (Pack office).