Clubul de fotbal Udinese încheie la finalul acestui sezon și contractul de sponsorizare semnat cu Dacia în urmă cu 13 ani, anunță profit.ro. În aceste condiții, Dacia dispare din denumirea stadionului și de pe tricourile fotbaliștilor italieni.
„Relația dintre Dacia și clubul Udinese s-a încheiat cu ultimul meci din campionatul Serie A 2022/2023. O călătorie de 13 ani împânzită de satisfacții comune care au însemnat creșterea cotei de piață a Dacia, în Italia, cu peste 4 puncte”, a anunțat clubul italian de fotbal. „O alegere care s-a dovedit a fi de succes, cu Udinese în permanență în Serie A, calificată adesea în competițiile europene, și Dacia în continuă creștere pe piața auto”, au mai arătat italienii.
Trebuie menționat că Dacia a fost prima marcă de automobile din Europa care a dat numele unui stadion în urma unui contract de sponsorizare, contractul cu clubul Udinese aducând inclusiv premii pentru campaniile de marketing derulate cu ajutorul clubului, în Italia.
„După ce s-au atins toate obiectivele stabilite în această colaborare și pe baza noilor strategii ale mărcii Dacia anunțate în ultimele luni, s-a decis că acum drumurile se despart, dar rămân valorile și stima reciprocă care au caracterizat această relație. Povestea de succes de 13 ani a ambelor companii va rămâne mereu neschimbată”, mai transmite clubul italian de fotbal.
Sursa foto: udinese.it