In conditiile in care piata imobiliara a cunoscut un puternic recul din cauza crizei, agentiile imobiliare din Pitesti si vanzatorii de imobile s-au reorientat. Ei scot in evidenta, in ofertele lor, atat preturile mai mici ca in perioada de boom imobiliar din anii 2007 – 2008, cat si anumite elemente menite sa atraga.
Astfel, important in cazul unei oferte de vanzare a unei garsoniere din Gavana III situata la etajul II nu este pretul de 30.500 de euro, cat faptul ca „blocul este nou”.
Piscina de la bloc este, in alt caz, un motiv pentru care sa merite sa dai 92.000 de euro pentru un apartament „de lux” cu doar doua camere de 80 mp in cartierul Montan Star, iar faptul ca un apartament cu 3 camere din Fratii Golesti (90 mp) are 3 balcoane ar trebui sa fie un motiv suficient de bun sa scoti din buzunar 53.000 de euro (negociabil).
Si la terenuri conteaza sa ai „trei intrari”, cum este cazul unei suprafete de 300 mp de la Podul Viilor care se vinde cu 200 de euro mp, iar in cazul spatiilor comerciale sunt „apetisante” aerul conditionat, sistemul de alarma, sistemul de supraveghere video si, mai ales „spaiul publicitar in fata blocului catre Piata Vasile Milea”. Merita 350 euro metrul patrat cu utilitati?