1,6K
Autodenuntul lui Robert Turcescu a generat un adevarat cutremur in toate ramurile economiei. Faptul ca jurnalistul a marturisit ca a lucrat in presa sub acoperire, i-a determinat pe marii producatori din industria electrocasnicelor sa isi schimbe radical politica de promovare a produselor.
Astfel, au fost scoase din emisiunile de tip teleshopping promovarea unor produse precum tigaile cu fundul dublu, oalele acoperite si cratitele cu doua straturi de email, intrucat acestea ar putea sa le para dubioase consumatorilor, pierzandu-si din credibilitate instantaneu dupa marturisirile socante ale locotenent colonelului Robert Turcescu.
De asemenea, producatorul saltelelor Dormeo a scos din productie salteaua Memosan Cool, intrucat era prevazuta cu doua straturi: unul din spuma cu memorie si altul cu infuzie de gel cu efect racoritor. Aceasta va fi inlocuita cu salteaua cu un singur strat de memorie, dar fara infiltrari de tratament CleanEffect ca pana in prezent.
Nu in ultimul rand, Remington a retras de pe piata toate placile de par cu dubla protectie. ,,Stim ca cel mai important lucru pentru clientii nostri este increderea in produs. Tocmai de aceea am preferat ca doamnele si domnisoarele sa isi arda parul cu toata increderea.” ne-a declarat reprezentantul de vanzari pe Arges.