Mai mulţi foşti şi actuali angajaţi ai CNADNR acuză actuala conducere, şi în special pe directorul Cătălin Homor, că a distrus compania şi că nu are niciun plan pentru construcţia de autostrăzi şi reabilitarea de drumuri. Şi nu vorbim despre orice angajaţi, ci de directori, inclusiv cel responsabil cu întreţinerea.
Aceştia i-au trimis o scrisoare premierului Cioloş în care spun că, din cei peste 6.000 de angajaţi de la CNADNR, doar 189 sunt specialişti în drumuri. Totodată, ei susțin că, din lipsă de bani, Compania nu are angajaţi jurişti suficienţi care s-o reprezinte în instanţă şi ajunge să piardă procese de sute de milioane de euro dar, în acest timp, se găsesc bani pentru chiria exorbitantă a sediului instituţiei 2,7 milioane de euro sau pentru a-l plăti, în continuare, cu 20.000 de lei pe lună pe fostul director Narcis Neaga deşi este cercetat penal de DNA.
Homor a intrat în vizorul vicepreşedintelui CJ Argeş, Dorin Mărăşoiu. Acesta îl acuză de „lipsă de transparenţă” în ceea ce priveşte proiectul autostrăzii Piteşti-Sibiu.
Mărăşoiu spune că cei de la CNANDR ar putea rata termenele asumate privind studiul de fezabilitate pentru autostradă (care ar trebui să fie gata pe 15 decembrie 2016) şi, implicit, începerea mai devreme a lucrărilor.
„Îi acuz public pe cei de la CNANDR de lipsă de transparenţă. De unde au mai scos ei încă două trasee în afară de cele cinci deja aflate în dezbatere publică? Nu comunică bine deloc, ba chiar defectuoasă este comunicarea. Sunt sceptic că se vor încadra în termenele propuse dacă am ajuns deja în luna aprilie şi ei nu s-au hotărât cu privire la un traseu!” a declarat Dorin Mărăşoiu.
Directorul Companiei Naționale de Autostrazi și Drumuri Naționale (CNADNR), Cătălin Homor, a afirmat, într-o conferință de presă, că instituția se confruntă în prezent cu ”o campanie susținută de sabotare a acțiunilor prin care se încearcă revitalizarea CNADNR”.
”Eu am primit un mandat pentru a reorganiza compania, să o restructurez, astfel încât să funcționeze după principii legale, normale, totul să se concretizeze în succes: infrastructură de bună calitate, infrastructură de autostrăzi după care tânjim de foarte mulți ani. Am întreprins deja numeroase măsuri concrete care se pare că au deranjat. Scopul măsurilor a fost de a opri o serie de robineți prin care se scurgeau resursele companiei. Se pare că nu a mai fost răbdare și se duce o campanie susținută de boicotare a acestor măsuri care au ca scop revitalizarea companiei. (…) Sunt măsuri care până acum poate nu au afișat rezultate, pentru că nimeni nu poate face minuni (în patru luni de la investirea sa în funcție -n.r.), nimeni nu poate scoate iepuri din pălărie”, a spus Cătălin Homor.