Primarul municipiului Pitesti, Tudor Pendiuc, a anuntat ca dupa data de 1 noiembrie vor incepe intalnirile in cartiere cu reprezentantii asociatiilor de proprietari. Ca si in ceilalti ani, la intalniri va participa un adevarat „comando” administrativ. Este vorba de reprezentantii ai serviciilor publice coordonate de Primarie, respectiv Consiliul Local, ai societatilor comerciale furnizoare de utilitati si prestari servicii pentru populatie, dar si ai CEZ, Distrigaz, ISU sau Directia de Sanatate Publica.
Cu aceasta ocazie vor fi colectate sugestii, reclamatii si propuneri din partea cetatenilor asupra carora autoritatile se vor apleca pentru a le rezolva cat mai rapid. O parte dintre propuneri pot fi incluse in lista de investitii pentru anul viitor, in functie de disponibilitatile financiare ale Consiliului Local, asa cum s-a mai intamplat si in anii anteriori.
Trebuie spus ca in momentul de fata autoritatile locale lucreaza la elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2012, fiind in „constructie” si lista de investitii pentru anul viitor. Intalnirile vor avea loc de doua ori pe saptamana, respectiv miercurea si joia.