1,7K
Locuitorii orasului Mioveni vor putea sa sesizeze problemele ce tin de serviciu apa canal si iluminat public printr-un simplu apel la numerele de telefon 0348/457.102; 0736. 202.067. Acesta a intrat in functiune din aceasta miercuri si va functiona non stop.
Dispeceratul va permite operatorilor din cadrul S.C. Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni SRL sa preia informatiile transmise de cetateni, sa le trimita mai departe catre serviciile care au atributia sa le rezolve. In acelasi timp, prin intermediul dispeceratului, cetatenii vor fi la curent in orice moment cu stadiul in care se afla sesizarea lor.
Ce probleme pot fi semnalate la Dispecerat?
La Dispecerat pot fi sesizate orice fel de probleme care tin de avariile la retelele de utilitati, caini abandonati si iluminat public. De exemplu, locuitorii pot apela la dispecerat pentru a semnala o canalizare infundata, conducte sparte, reclamatii servicii salubritate, probleme de vizibilitate rutiera din cauza vegetatiei abundente, capac de canal lipsa sau spart etc. Pot solicita, de asemenea, inlocuirea becurilor arse din iluminatul stradal, intretinerea spatiilor verzi.
,,Este un sistem care noua, societatii, ne va permite in orice moment sa fim la curent cu ce interventii avem pe domeniul public. Vom avea, si noi, si cetatenii, in orice moment, informatia corecta si in timp real. Insa trebuie stiut ca dispeceratul nostru nu va inlocui 112 sau dispeceratele firmelor de utilitati ci le va complete.“ a declarat directorul Nicolae Tudose.