Drumul care face legatura intre autostrada Bucuresti – Pitesti si comuna Rociu a fost recent reabilitat. Lumea care circula pe acesta s-a bucurat foarte mult, dar bucuria a fost de scurta durata. Nu au trecut bine cateva luni de la marea peticeala, ca asfaltul a cedat din nou.
Gropile si-au facut din nou aparitia, pe unele portiuni cascandu-se adevarate cratere pe care nu toti soferi le pot observa din vreme pentru a le evita, mai ales daca nu sunt familiarizati cu zona sau daca merg pe ideea ca drumul este abia refacut.
Daca o asemenea situatie este prezenta acum, dupa o perioada de caldura chiar excesiva, ne intrebam ce va fi la iarna sau dupa iarna, atunci cand asfaltul va fi supus si altor forte care, se stie, sunt mult mai distructive?
Ne referim atat la inghet, cat si (sau mai ales) la tratamentul cu sare si nisip care se aplica pentru deszapezire. Se naste, firesc, si intrebarea cu ce asfalt au astupat muncitorii vechile gropi, daca acesta a cedat dupa nici o jumatate de an de folosire a drumului?