Primăria orașului Mioveni convoacă preşedinţii şi administratorii asociaţiilor de proprietari/locatari în şedinţă, la care prezența este obligatorie! Întâlnirea cu reprezentanții primăriei va avea loc miercuri, 13 martie, ora 17.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Mioveni.
Subiectele aflate pe ordinea de zi fac referire la noutățile legislative din domeniu, respectiv Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea si funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor (care a abrogat Legea 230/2007 și HG nr.1588/2007), Ordinul nr.1058 din 11.02.2019 privind aprobarea conţinutului-cadru al statutului asociaţiei de proprietari şi al regulamentului condominiului; precum și depunerea situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv la Compartimentul Sprijin Asociaţii de Proprietari Fond Locativ, întocmită până la data de 01.03.2019 pentru situatia existentă la 31.12.2018.
Un alt subiect important care va fi abordat se referă la prezentarea situatiei financiare a Asociatiilor de proprietari/locatari (debite restante) înregistrate la furnizorul SC Servicii Edilitare Mioveni SRL.