Primăria Municipiului Pitești oferă și contribuabililor persoane juridice posibilitatea de a plăti online, cu cardul, taxele și impozitele locale, precum și amenzile, prin intermediul platformei „ghiseul.ro”, fără comision.
Cererile privind emiterea informațiilor de autentificare în Sistemul național electronic de plată online a obligațiilor de plată către bugetul consolidat -SNEP, disponibil la adresa de internet: www.ghiseul.ro, însoțite de actele necesare, se depun la sediul Primăriei Municipiului Pitești, din str. Victoriei nr. 24, camera M9, sau pot fi transmise prin e-mail la adresa de poștă electronică scipj@primariapitesti.ro.
Documentele care se transmit prin e-mail se semnează cu semnătură electronică calificată și sunt asimilate înscrisurilor autentice.
Informațiile de autentificare în Sistemul național electronic de plată online a obligațiilor de plată către bugetul consolidat, disponibil la adresa de internet: www.ghiseul.ro se emit în termen de 2 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii la organul fiscal și se comunică solicitantului prin remiterea, sub semnătură, la sediul organului fiscal, prin poștă sau e-mail la adresa de poștă electronică a acestuia.
Cererea și actele necesare privind emiterea informațiilor de autentificare sunt disponibile la adresa: www.primariapitesti.ro, Secțiunea Informații Publice/Informații Utile/Informații privind depunerea online a unor solicitări.