Începând cu data de 04 iunie 2018, contribuabilii (persoane fizice și persoane juridice) pot face rezervare (programare) online a datei și orei la care să se prezinte la ghișeu în vederea obținerii certificatului de atestare fiscală și/sau a scăderii din evidența fiscală a mijloacelor de transport.
Aplicația unde se poate face rezervarea este accesibilă pe site-ul Primăriei municipiului Pitești (www.primariapitesti.ro), secțiunea "SERVICII ELECTRONICE".
Rezervările online sunt procesate la 3 ghișee, astfel :
- pentru persoane fizice și juridice: 2 ghișee, la sediul primăriei (str. Victoriei, nr. 24, intr. „B”, camera 46 – demisol) ;
- pentru persoane fizice: 1 ghișeu, la centrul de încasare a impozitelor și taxelor locale situat în b-dul Republicii, bloc G1, parter-în incinta Centrului Cultural al Municipiului Pitești.
Precizăm că certificatul de atestare fiscală și/sau scăderea din evidența fiscală a mijloacelor de transport se poate face și fără programare online, direct prin prezentarea la ghișeu, cu precizarea că persoanele cu programare au prioritate la cele 3 ghișee.