173
„Maşinile devin tot mai scumpe iar noi mizăm pe raţional. Spre exemplu, de ce să plătească cineva pentru trei ecrane în maşină când îşi poate folosi propriul telefon mobil? Nu toţi vor o maşină complicată, dar vor esenţialul precum un sistem de asistenţă la plecarea din pantă sau aer condiţionat care acum este disponibil în echiparea de bază.”, este de părere Denis Le Vot, CEO Dacia.
Planul producţiei de 1 milion de autmobile Dacia anual rămâne în planul Renault, ceea ce înseamnă că în perioada următoare uzina de la Mioveni va relua ideea extinderii capacităţii de producţie de la 350.000 la peste 400.000 de unităţi. Astfel investiţia pusă pe hold la început de 2020 de 100 de milioane de euro la Mioveni ar putea reveni.
„Vrem să vindem tot mai multe maşini, vrem să atingem şi să depăşim pragul de 1 milion de unităţi anual. Suntem în segmentul mic şi vrem să creştem şi în cel compact. Baza este clasa B şi de acolo nu dispărem, ci formăm o nouă bază şi pe C şi implicit volumele vor creşte“, a spus Denis Le Vot, CEO-ul mărcii Dacia, într-un interviu acordat ZF.