Finantele din Arges reamintesc faptul ca dupa expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reinnoite.
Dupa obtinerea certificatului de semnatura electronica reinnoit de la unul dintre furnizorii autorizati, contribuabilii argeseni vor urma urmatorii pasi:
se descarca formularul „Document de confirmare” de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf., se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail, se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat, furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Contribuabilii vor accesa apoi websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.
De aici se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate si se tasteaza butonul Transmite documentul.
Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, Finantele trimit noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line. In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.