În Piața Dacia din Mioveni, printre tarabele cu morcovi, praz, varză, portocale, fasole boabe și usturoi import China, a apărut, luminată feeric: Teeejgheaua cuuu jooocuri, neamule!
De nicăieri și ca nuca-n perete, acest semn al nebuniei lumii moderne sperie babele precupețe, făcându-le să lege siruri lungi de cruci pe lângă legăturile tradiționale de mărar și pătrunjel de seră, cumpărate cu noaptea-n cap de la en-gros.
“A 'nebunit, maică, lumea!” spun bietele, la vederea acestui concept inovativ pe piața agroalimentară a gamingului din România.
Simțind răsuflarea rece a concurenței și invidioase pe reclama luminoasă care eclipsează totul în jur, mămăicile întreabă curios-ironic: “Ce vinde, maică, ăștia, dă veniră cu tejgheaua luminoasă în inima pieții? Mere dă aur?! Te pomenești că ne pune ăștia să băgăm și noi lumini d’ alea la tarabe și la butoaiele cu murături!…”
„Bilete de Bingo, mamaie! Aia vinde! Să iei și mata, că e emisiune la Antena 1, ăia dă te uiți seara la ei, să te învețe cu cine să votezi. Dai un ban, da’ știi că nu-l mai ai!..”, îi răspunde râzând un hâtru vecin de tejghea, în timp ce îndeasă cartofi stricați în mijlocul săculeților de 5 și 10 kile.
N-ai ce să faci, norocul vine după noi și la piață, să ne scoată ce mărunțiș mai avem prin buzunare…
S-a strigat Bingo!