Dedeman aniversează 25 de ani de existenţă cu o reclamă care a rupt… uşa târgului. Spotul începe brusc, chiar în mijlocul acţiunii: aflată la cratiţă, gospodina noastră pare depăşită de situaţie, căci fumul şi aburul cratiţelor ameninţă să ,,împarfumeze” toată casa. Şi iat-o cu o mână pe cratiţă şi cealaltă bâjbâind în căutarea uşii, pentru a împiedica mirosurile grele să pătrundă în living. În acest moment intervine povestitorul şi zice cam aşa: ,,Ştii momentul ăla în care vrei să închizi uşa, dar ai open space?”
Până aici totul e în regulă. Îţi spui în sine că urmează să se facă publicitate la vreo hotă sofisticată, care atrage toate mirosurile, toţi aburii, tot fumul… Sau la vreo uşă, că poate gospodina vrea să-şi închidă oper-space-ul pe considerente practice.
Dar nu… Povestitorul lămureşte imediat obiectul reclamei şi continuă aşa: ,, Vino la Dedeman şi ia-ţi noul frigider Beco!”
Ei bine, la fraza asta mi s-a pârlit procesorul… Adică… dacă ai open-space şi împuţi tot livingul cu mirosurile şi fumul din bucătărie, hai să-ţi iei un frigider! Pe principiul… vrei o poartă? Pune-o roată!