O incredibilă întâmplare ce a avut actor principal compania națională CFR s-a produs în această dimineață.
Vagoanele trenului Interregio, ce se deplasa pe ruta Timișoara – București, au rămas în câmp, după ce bulonul care lega locomotiva de garnitura cu vagoane s-a rupt. Hilar e faptul că locomotiva și-a continuat drumul, probabil fără ca mecanicul de tren să-și dea seama ce s-a întâmplat.
Călătorii povestesc că s-a auzit un zgomot metalic puternic, după care trenul a pierdut din viteză și s-a oprit în câmp, în zona Dragomirești, din județul Olt, la ora 08,00 în această dimineață.
A durat o oră ca locomotiva să se întoarcă la locul faptei.
Acestă întâmplare vine să completeze tabloul imaginii dezolante a companiei CFR, care este celebră pentru întârzieri, viteza mică a trenurilor și condițiile proaste puse la dispoziția călătorilor. Chiar și această cursă cu ghinion a plecat din gara Timișoara-Nord cu o întârziere de 30 de minute.
“Ne-a părăsit locomotiva în câmp… așa ceva. Românie te iubesc… În viața mea nu am pățit așa ceva… a ieșit bulonul. Nu mai avem locomotivă… a plecat locomotiva fără noi!” a postat pe facebook unul dintre călători.
Se pare că unele explicații oficiale încearcă să dreagă busuiocul, afirmând cî la desprindere s-a activat frâna de siguranță la întreaga garnitură, iar locomotiva s-a îndepărtat pentru a evita un… impact!
Ne întrebăm și noi, odată frânate vagoanele, care mai era posibilitatea unui impact cu locomotiva?! Și, cât s-a îndepărtat de s-a întors după o oră?..
În orice caz, călătorii au ajuns în București la ora 11,47, iar trenul era programat să ajungă la ora 8,22…