În această seară a avut loc o ședință cu administratorii de bloc și președinții asociațiilor de proprietari din Mioveni, la care au participat reprezentanții conducerii SC S.Ed.C. Mioveni, ai administrației publice locale și ai unor direcții și birouri din cadrul primăriei Mioveni și Poliției Locale Mioveni.
Deși nu au răspuns invitației un număr foarte mare de administratori, cei prezenți au venit cu sugestii și au pus în discuție o serie de probleme uzuale cu care se confruntă, la care reprezentanții Primăriei au încercat să ofere răspunsuri și soluții.
Aproape 90 de minute s-a vorbit despre o serie de noutăți legislative în domeniu, despre datoriile acumulate de unele asociații, despre persoanele rău-platnice și despre metodele legale de constrangere a vecinilor care refuză să-și achite cota parte din reparațiile și cheltuielile comune ale blocului.
O altă problemă ridicată s-a referit la locurile de parcare și necesitatea introducerii posibilității ca mașinile abandonate, ori parcate pe spațiile publice, mai mult de 30 zile consecutiv, să fie ridicate sau proprietarii să fie amendati dacă nu au un motiv întemeiat, precum și despre acordarea unor locuri de parcare speciale doar personelor cu handicap locomotor.
Creșterea cantității de gunoi menajer generat de populație în contrast cu scăderea îngrijorătoare a contractelor de gunoi înregistrate și pierderile din ce în ce mai mari înregistrate în rețeaua de apă potabilă au fost subiecte de dezbatere, din care s-a concluzionat că, în perioada următoare, se va impune o posibilă creștere cu câteva procente a tarifelor la aceste servicii.